Dagbog
fredag den 19. april 2013
Italien - Union Lido
Sommerferie 2011 i Venedig
Vi kørte ned til Gardasøen og hentede Daniel. Derefter kørte vi til Union Lido, som ligger tæt på Venedig. Vi havde lejet et telt. Pladsen var for vild.
Union Lido
Aqualand
Ikke meget plads i teltet, men vi hygger :)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar