Vi startede med en tur i London, da det var en lille hurtig tur. Vi rejste med 2 af vores venner Michael og Maria. Det var en dejlig tur. Kim fik lidt beroligende fra lægen og det gik rigtig fint. Her lidt nervøs.
Selvfølgelig skulle vi i telefonboksen - den klassiske, som de bare har overalt i London
Vi tog i Madame Tussauds
Her så vi mange af vores helte :)
Den dejlige Patrik fra Star Trek :) Hmmmm
Et fedt sted med mange flotte figurer
Deres dobbeltdækker busser er bare så fede. Dem skulle vi selvfølgelig også prøve, at køre i.
Allerede hjemmefra havde Kim bestilt bord på Inamo. En restaurant i Soho kvarteret, hvor man bestille mad på bordet. Der er ingen tjener, som tager imod bestilling. Tjenerne kommer først, når der er bestilt. Man kan skifte "dug" se, hvad kokken laver. Eller bestille en taxa fra bordet, hvis man har lyst. En rigtig fed oplevelse.
Benene er trætte og selvom vi fik en tur på pub, så måtte vi lige sidde og nyde det :)
Maria får lige lidt hjælp af Michael
Vi måtte også lige hen til The Eye
Det ligger lige ved Big Ben
Michael og Maria tog en tur i London Eye
De Bobbyer er bare så høje
Der var fint optog da vi besøge palasset.
Vi gik i gennem skoven over til centrum for at finde et sted, hvor vi kunne spise
Vi tog i teateret og så en musical med Michal Jackson. Det var hamrende godt. Var helt forrygende. Det var fra hele hans liv.
Vi ville spise i China Town, men fortrød efter vi så alle de klamme ting i vinduerne...
Vi tog på pub i stedet for. Da vi kom hjem i vores område fandt vi en italiensk restaurant i stedet for.
Vi boede på dette hotel. Hotel Hyde Park. Små værelser men fint til formålet
Vi måtte ikke ryge på værelserne men så fandt drengene en anden løsning :)
Sådan så vores morgenmad ud
Vi skulle bare finde den blå dør i Notthing Hill
Vi fandt en blå dør men om det er den rigtige vides ikke :)
Så skulle vi i Harrods. Damm det er flot, men hamrende dyrt. Vi købte en rød sløjfe til vores fordør til jul. Det kunne vi lige betale. Jeg kan godt forstå rige mennesker bruger deres penge hurtigt.
Alt i butikken var overdådigt. Der var blandt andet en sæbekasse bil til 90.000 kr.
Tower Bridge
Sidste aften på Italiensk restaurant igen :)
Spiste den sidste Brunch i lufthavnen. Vi er bare helt flade. Man skulle næsten have ferie igen.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar